Klantvriendelijkheid = normaal

Wat is klantvriendelijkheid eigenlijk? Daar hebben we zo onze ideeën over.

 

Wij denken dat klantvriendelijkheid is:

flexibel zijn

Schikt het u niet om de auto te halen en te brengen voor onderhoud of reparaties, wij zorgen ervoor.

Vervangend vervoer

Klantvriendelijkheid is ook vervangend vervoer of een leenfiets bij reparaties en onderhoud. Zo kan iedereen mobiel blijven als de auto bij ons in de werkplaats staat. Klantvriendelijk betekent ook duidelijkheid. Wij hebben voor beurten en veel voorkomende reparaties vaste prijzen. Extra reparaties overleggen wij altijd met u, zodat u weet waarop u kunt rekenen.

Goede uitleg factuur

Wat ook onder onze vorm van klantvriendelijkheid valt is een goede uitleg van de factuur en zo nodig door het laten zien van de vervangen onderdelen, zodat u weet wat er aan de auto gedaan is. We stellen uw mening erg op prijs! Daarom laten we laten standaard een beoordelingslink achter in onze mail.

Service op zaterdag

Voor onze vaste klanten is het vervangen van lampjes, wisserbladen, accu en op spanning zetten van banden onze invulling van klantvriendelijkheid. Op zaterdag is onze werkplaats open, ook voor kleine reparaties zoals lampjes vervangen, bandenwissel enz.

Eigenlijk is klantvriendelijkheid niet zo moeilijk: denken in oplossingen in plaats van problemen, duidelijkheid met een glimlach en niet te vergeten kwaliteit van de uitgevoerde werkzaamheden!

 

Wilt u uw beoordeling achterlaten? Alvast hartelijk dank. Wij stellen uw mening erg op prijs!

 

U bent van harte welkom in ons bedrijf, ons team staat voor u klaar!

Neem contact op

Neem contact met ons op

Heeft u vragen? Neem dan telefonisch contact met ons op of stuur ons een e-mail bericht.

0497 51 21 28 info@kuijpersautomotive.nl
Vragen of afspraak maken?

Bel 0497 51 21 28

Je gebruikt een verouderde webbrowser

Deze website maakt gebruik van moderne technieken die niet worden ondersteund door jouw webbrowser. Update mijn webbrowser

×